Motocykle

Arnott Motocykle vs Konkurencja

Technologia TruAIR™
W przeciwieństwie do wielu konkurentów, technologia Arnott TruAIR ™ jest prawdziwie regulowanym zawieszeniem pneumatycznym, a nie zwykłym zbiornikiem na powietrze. Zestaw Arnott’s TruAIR™ zapewnia niesamowity komfort jazdy, pełną regulację oraz ciekawy wygląd. Oferuje także możliwość szybkiej i prostej zmiany twardości amortyzatora za pomocą kompresora pokładowego.

Komfort
Zestawy pneumatyczne Arnott dla motocykli, są w pełni regulowane do wzrostu i masy ciała, dlatego po zatrzymaniu kierowcy mogą swobodnie oprzeć stopy i cieszyć się bardziej komfortową jazdą na długich trasach , jazdą w dwie osoby lub z ciężkim bagażem.
Bepieczeństwo
Arnott zaprojektował i dostroił amortyzatory dla motocykli. Nawet jeśli komora miecha jest pusta, błotnik nie uszkodzi opony, tak jak w przypadku amortyzatorów samochodowych ,,dobranych” do jednośladu. Decydując się na Arnott’s TruAIR™, zostają wyeliminowane typowe problemy amortyzatorów samochodowych, ,,skakania” góra-dół po wyboistych drogach, problemy nieprzewidywalnej reakcji motocykla przy gwałtownych manewrach czy podczas ostrej jazdy.
Tuning
Strojenie konwencjonalnych sprężyn i amortyzatorów może być uciążliwe i czasochłonne… zajmuje to kilka dni lub nawet tygodni. Dzięki wbudowanej regulacji Arnott, Tuning zawieszenia wedle indywidualnych potrzeb sprowadza się do kilku minut.
Obsługa
Dzięki regulacji Arnott na pokładzie Twojego motocykla, nastawy zawieszenia do warunków zewnętrznych jest dużo sprawniejsze, co natychmiast poprawi właściwości jezdne jednośladu.
Custom
Przez regulacje ciśnienia powietrza oraz zaworu siły tłumienia, jazda motocyklem może być miękka i wygodna, twarda i sztywna, lub pośrednia. To co sprawia, że zawieszenie pneumatyczne Arnott jest unikalne to to, że można dowolnie zmienić wydajność układu, bazując na zamontowanych już elementach.
KONKURENCJA


A. Tuleje muszą zostać przerobione na motocyklowe
B. Brak wewnętrznego odboju
C. Gorszej jakości plastikowe przyłącza pneumatyczne
D. Tarcie metalowych elementów
E. Zwiększone ryzyko awarii przez nieodpowiedni zacisk
F. Słabej jakości gumowa membrana
G. Starszy amortyzator typu TWIN TUBE
H. Słabsze spawy narażone na uszkodzenia


A. Brak kompresora pokładowego
uniemożliwia szybkie napełnienie
B. Wytrzymałość tylko do 3,5 Bara
C. Sprężyna stalowa w oleju zamiast powietrznej
D. Starszy amortyzator typu TWIN TUBE
E. Mocno ograniczona regulacja wysokości


A. Brak amortyzacji powoduje nieprzewidywalne zachowanie motocykla
B. Występuje wyłącznie zbiornik powietrzny
C. Silne wstrząsy na nierównościach
D. Skomplikowana instalacja pneumatyczna